zaterdag 10 oktober 2009

Rode schoenen

Soms voel ik mij weer helemaal 16 jaar oud.
Ik zag laatst deze gave rode schoenen en ik was meteen verkocht. Toen ik echt 16 jaar was had ik ook rode schoenen. Van die hele mooie lak rode schoenen met een grote zilveren gesp voorop. Ik was zo gek op deze schoenen dat ik ze helemaal gedragen heb totdat mijn moeder mij beval om ze weg te gooien.
Nu 15 jaar later heb ik weer nieuwe rode schoentjes. Wel een vernieuwd model, want zo'n grote zilveren gesp kan echt niet meer.
Maar ik voel mij wel weer even als een 16 jarig meisje!

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleur rood, zeg! Daar wordt je heel erg vrolijk van! Fijn weekend.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ze zijn echt gaaf!!
    Madness achtig gevoel,
    Je weet wel wat ik daar mee bedoel.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen