maandag 4 april 2011

Paul heeft z'n rijbewijs!!!!

Eindelijk kan ik de kaart laten zien die ik had klaar liggen voor mijn broertje Paul. Hij heeft vandaag zijn rijbewijs gehaald. Helaas is hij hiervoor al een keer gezakt en lag de kaart al een tijdje op hem te wachten. Maar vandaag mocht ik hem dan echt aan hem geven. En hij vond 'm super. In de binnenkant van de kaart heb ik een envelopje gemaakt waar een parkeerschijf in past. Deze kan hij binnenkort gebruiken, want hij heeft meteen vandaag een auto gekocht. Dit was niet helemaal de bedoeling, want we zouden alleen even gaan kijken. Maar zijn droomauto stond bij de garage en na wat denkwerk heeft hij 'm gekocht. Ik denk dat daar wel weer een scrapbook pagina van gemaakt gaat worden.
Groetjes

Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten