maandag 21 januari 2013

Uitdaging van de stansappartaten groep

Bij de (yahoo) stansapparaten groep hadden we de uitdaging om een oude embossing mal te gebruiken.
Omdat ik deze al jaren niet meer gebruik was het dan ook even zoeken naar de juiste mal.
Ik vond een alfabetmal die ik met gesso op mijn cardstock heb gedaan.
Nadat de gesso droog was heb ik de letters wat bruiner gemaakt met distress inkt.
Ik heb mijzelf een extra uitdaging gegeven door alleen maar oude spullen te gebruiken.
Mallen die al een tijdje niet gebruikt waren, restjes papier, oude bloemen enz.
Ik ben tevreden met het resultaat. Leuk om weer eens een oude mal nieuw leven in te blazen.
 
 
Groetjes
Marion

1 opmerking:

  1. Zo zie je dat oude materialen weer heel inspirerend zijn. Erg leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen